مدیر کمیته امداد رزن از توزیع یک هزار و 500 سبد غذایی در این شهرستان خبر داد.

توزیع  یک‌ هزار و 500  سبد غذایی در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی جعفری، مدیر کمیته امداد امام خمینی رزن به مهمترین برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: طبق برنامه پیش‌بینی شده قرار است 450 نفر به عنوان حامی جدید وارد چرخه کمیته امداد شوند.

وی خاطر نشان کرد: براساس برنامه سال‌های گذشته امسال 100 خانواده توسط خیرین مورد تفقد و دلجویی قرار می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در شهرستان رزن افزود: اطعام 7 هزار نفر از مددجویان و توزیع یک‌هزار و 500 سبد غذایی شامل اقلام خوراکی مورد نیاز در بین خانوارهای زیرپوشش این نهاد انجام می‌شود.

جعفری در خصوص اجرای برنامه «شوق دیدار» که برای دیدار خیرین با فرزندان معنوی خود هر ساله در شهرستان رزن با همکاری کمیته امداد انجام می‌شود نیز خاطرنشان کرد: امسال قرار است در برنامه ضیافت افطار 120 نفر از این ایتام با خیرین دیدار داشته باشند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را در ماه رمضان شناسایی خیران و ساماندهی آنها دانست و یادآور شد: شهرستان رزن 307 نفر از ایتام را زیرپوشش طرح محسنین دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در شهرستان رزن گفت: جمع‌آوری زکات فطریه مردم شهرستان رزن در روز عید فطر در میان معابر، مساجد و حسینیه‌های این شهرستان انجام می‌شود و در همان روز بین افراد نیازمند شناخته شده توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اطعام 7000 نفر از مددجویان

 

برچسب ها: سبد کالا ، مدد جویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.